بهترین بیمه عمر بیمه ایست که با توجه به نیازهای شما تهیه شده باشد (استعلام آنلاین بیمه عمر پاسارگاد)

بهترین بیمه عمر کدام است؟

این روزها این سوال به تناوب در صنعت بیمه شنیده می شود که بهترین بیمه عمر کدام است؟ بهترین رتبه بیمه عمر کدام است؟ و یا اینکه کدام شرکت بیمه دارای بهترین رتبه در بین سایرین است؟ یا بهترین شرکت بیمه کدام است؟ اینک در ابتدا جوابی سریع و کوتاه به این سوالات می دهیم و سپس وارد توضیحات تکمیلی می شویم:

بهترین بیمه عمر بیمه ایست که متناسب با نیازها و شرایط زندگی شما و با آگاهی کامل از جزئیات انتخاب شده باشد.

در حال حاضر بیش از 20 شرکت بیمه خصوصی و یک شرکت بیمه دولتی خدمات بیمه عمر را ارائه میکنند و میتوان آنها را از لحاظ موارد زیر برای پیدا کردن بهترین بیمه عمر مقایسه کرد . بیمه عمر یک قرارداد بلند مدت است پس در زمان تهیه آن کافیست کمی وقت اختصاص دهید و تمامی موارد را بدقت بررسی کنید تا بهترین بیمه عمر ممکن را برای خود و عزیزانتان فراهم نمایید. در این مسیر بی شک ما همواره در کنار شما هستیم.

خرید آنلاین بیمه عمر پاسارگاد

خرید آنلاین بمه عمر پاسارگاد برای کودکان داشتن پشتوانه مالی در سنین ابتدایی فعالیت اقتصادی و اجتماعی هر فرد در ایجاد آینده ای موفق بسیار تاثیرگذار است. کارکرد اصلی بیمه عمر پاسارگاد برای کودکان و نوجوانان نیز همین است.

خرید بیمه عمر برای کودکان

بیمه عمر پاسارگاد برای جوانان این گروه سنی درگیر کار وسازندگی زندگی خود هستند. سرمایه گزاری حداقل 10% درآمد سالیانه برای این گروه در جهت تضمین آینده الزامیست تا ریسکهای بی شمار زندگی پوشش داده شود

خرید بیمه عمر برای جوانان

بیمه عمر پاسارگاد برای میانسالان افراد این دسته سنی کم کم به سنین پر ریسک زندگی خود نزدیک میشوند و علاوه بر ایجاد پشتوانه مالی مناسب برای سنین بازنشستگی باید نیم نگاهی هم به پوششهای تکمیلی بیمه عمر داشته باشند.

خرید بیمه عمر برای میانسالان

 

در شناسایی شرکت بیمه ای که بتواند نهایت کارکرد را برای شما داشته باشد و بهترین بیمه عمر را به شما ارائه نماید، تعدادی شاخص را در اختیار شما قرار می دهیم. همچنین تفسیری بر روی این شاخص ها ارائه می نماییم تا چرایی انتخاب این شاخص ها برای شما آشکار شود.

در ادامه از شما دعوت می کنیم به این شاخص ها در شناسایی بهترین بیمه عمر دقت نمایید:

 

بهترین بیمه عمر

عامل اول شناخت بهترین بیمه عمر: سطح و نسبت توانگری مالی شرکت بیمه

در شناسایی بهترین بیمه عمر سطح و نسبت توانگری مالی شرکت های بیمه بسیار مهم و موثر است. بیمه مرکزی ج. ا.ا. به صورت ادواری توانمندی مالی و پولی شرکتهای بیمه را مورد بررسی قرار می دهد و آنها را بر اساس این متغییر سطح بندی می  نماید . در این نسبت گیری ، نسبت  بالای 100  نشان دهنده آن است که شرکت بیمه به میزان تمامی تعهداتی که پذیرفته، دارایی مناسب جهت بازپرداخت را دارا می باشد. به همین ترتیب نسبت زیر 100  از یک شرکت بیمه و سطح توانگری پایین نشان دهنده وضعیت بحرانی آن شرکت خواهد بود.

به گزارش اداره كل روابط عمومي بيمه مركزي، شركت هاي بيمه در اجراي مقررات مصوب شوراي عالي بيمه (آيين نامه شماره ۶۹) موظفند توانگري مالي خود را پس از تصويب صورت هاي مالي سالانه در مجمع عمومي، محاسبه و همراه اظهار نظر حسابرس و بازرس قانوني به بيمه مركزي ارسال كنند.

در همين راستا اداره كل نظارت مالي پس از بررسي و كنترل محاسبات، نسبت توانگري هر يك از شركت هاي بيمه براي سالهاي ۱۳۹۱ لغايت ۱۳۹۵را به شرح زير براي اطلاع عموم ذينفعان به شرح زير اعلام كرد:

خلاصه وضعيت توانگري مالي شركت‌هاي بيمه از سال ۱۳۹۱ لغايت ۱۳۹۵  
رديف شركت نسبت توانگري براي سال ۱۳۹۱ نسبت توانگري براي سال ۱۳۹۲ نسبت توانگري براي سال ۱۳۹۳ نسبت توانگري براي سال ۱۳۹۴ نسبت و سطح توانگري براي سال ۱۳۹۵  
 
نسبت توانگري سطح توانگري  
۱ ايران ۹۷ ۱۱۹ ۸۲ ۵۱ ۴۰ ۴  
۲ آسيا ۵۵ ۱۰۴ ۹۰ ۱۰۰ ۱۰۰ ۱  
۳ دانا ۶۳ ۱۱۱ ۱۰۲ ۱۱۱ ۸۶ ۲  
۴ البرز ۱۵۹ ۱۴۳ ۱۰۱ ۱۰۷ ۱۰۲ ۱  
۵ معلم ۳۵ ۴۰ ۱۰۱ ۷۸ ۷۶ ۲  
۶ پارسيان ۶۷ ۹۲ ۱۰۲ ۱۰۸ ۱۰۰ ۱  
۷ ملت ۲۷۲ ۲۴۱ ۲۰۴ ۲۱۷ ۲۳۲ ۱  
۸ رازي ۱۴۶ ۹۴ ۱۶۶ ۱۳۸ ۱۰۰ ۱  
۹ آسماري --- ۹۳,۷۱۵ ۲۶۸ ۱۷۷ ۱۵۰ ۱  
۱۰ سامان ۱۰۸ ۱۱۴ ۱۱۳ ۱۳۲ ۱۴۶ ۱  
۱۱ نوين ۸۶ ۷۱ ۹۱ ۷۸ ۳۳ ۴  
۱۲ پاسارگاد ۲۵۱ ۱۱۳ ۱۰۵ ۱۱۵ ۱۱۸ ۱  
۱۳ كارآفرين ۱۲۰ ۱۳۰ ۱۰۳ ۱۰۰ ۱۱۳ ۱  
۱۴ سينا ۱۰۲ ۱۵۹ ۹۱ ۸۴ ۷۷ ۲  
۱۵ ميهن ۴۴۶ ۱۱۸ ۵۶ ۴۳ ۵۸ ۳  
۱۶ كوثر ۵۰۱ ۹۲ ۶۳ ۷۶ ۱۰۴ ۱  
۱۷ آرمان ۹۸۵۶۸۴ ۸۱۳ ۲۶۷ ۱۳۰ ۸۷ ۲  
۱۸ ما --- ۴۴۷ ۴۵۲ ۳۳۹ ۱۹۴ ۱  
۱۹ حافظ ۲۰۸ ۱۹۳ ۱۴۱ ۱۰۵ ۳۶ ۴  
۲۰ اميد ۸۰۳ ۴۹۲ ۲۳۵ ۱۰۸ ۱۳۵ ۱  
۲۱ سرمد --- --- ۲,۹۸۸ ۴۶۴ ۳۶۶ ۱  
۲۲ ايران معين ۵۷۵ ۵۲۰ ۵۸۶ ۵۷۷ ۵۸۹ ۱  
۲۳ اتكايي امين ۱۶۳۳ ۱,۵۰۹ ۱,۵۱۶ ۱۶۳۶ ۱,۸۰۱ ۱  
۲۴ اتكايي ايرانيان ۱۲۸۴ ۱,۲۸۸ ۸۴۰ ۸۷۰ ۷۳۸ ۱  
۲۵ تعاون --- --- ۱,۸۲۵ ۹۵ ۱۷۹ ۱  
۲۶ دي ۱۶۷ ۴۲ -۷۴ ۱۳ ۷۱ ۲  

 

سه نکته در این بخش مهم است:

  • توانگري اعلامي بيمه مركزي ج.ا.ايران در هر سال، بر اساس صورت هاي مالي حسابرسي شده سال گذشته مي باشد.
  • توانگري شركت هاي بيمه در سال هايي كه آن شركت ها كمتر از سه سال سابقه فعاليت داشته اند، درج نگرديده است.
  • نسبت توانگري شركت بيمه توسعه به دليل لغو پروانه فعاليت در رشته هاي اتومبيل و زندگي، در جدول درج نشده است.

تعریف سطوح توانگری شرکت بیمه برای شناسایی بهترین بیمه عمر :

  1. شركت هايي كه در سطح يك توانگري و وضعيت مطلوب قرار دارند، نسبت توانگري آنها برابر۱۰۰ درصد و بيشتر است. اين شركتها براي ايفاي تعهدات خود در مقابل بيمه گذاران و صاحبان حقوق آنها از توانايي كافي برخور دارند.
  2. نسبت توانگري مالي سطح دو، بيش از ۷۰ درصد و كمتر از ۱۰۰ درصد است. مطابق شاخص هاي تعريف شده سطح دو توانگري به اين معناست كه شركتهاي بيمه توانايي ايفاي تعهدات خود را دارند ولي بايد براي رسيدن به شرايط مطلوب، وضعيت مالي خود را ترميم و تقويت كنند. برابر برنامه ريزي صورت گرفته، بيمه مركزي از شركت هاي مذكور درخواست ارائه برنامه ترميم وضعيت مالي سه ساله و حسب مورد برنامه افزايش سرمايه كرده كه پس از بررسي و تاييد، براي اجرا به شركت هاي مشمول ابلاغ ميشود.
  3. نسبت توانگري مالي سطح سه، بيش از ۵۰ درصد و كمتر از ۷۰ درصد است. برابر مقررات موجود، شركت­ هاي بيمه اي كه در سطح سه قرار مي­ گيرند موظفند علاوه بر اعلام برنامه ترميم وضعيت مالي دو ساله به تفكيك هر سال، برنامه افزايش سرمايه براي ۲ سال آتي را نيز ارايه كنند. اين برنامهها بايد به گونه اي باشد كه در آن چگونگي ارتقاء سطح توانگري ظرف دو سال آينده را به روشني نشان دهد.
  4. نسبت توانگري مالي سطح چهار، بيش از ۱۰ درصد و كمتر از ۵۰ درصد است. شركت هايي كه در سطح چهار قرار مي گيرند بايد برنامه ترميم وضعيت مالي و برنامه افزايش سرمايه براي سال آينده ارائه و تمهيدات لازم جهت ارتقاء سطح توانگري خود را ارائه نمايند. علاوه بر اين با توجه به سطح توانگري شركت ها، بيمه مركزي به استناد ماده ۱۲ آئين نامه توانگري، شركتهاي بيمه مشمول را ملزم به انجام برخي از اقدامات فوري از جمله كاهش صدور بيمه نامه، عدم ارائه پاداش به مديران و خودداري از سرمايه گذاري در بخش هاي كم بازده نموده است.
  5. نسبت توانگري مالي سطح پنج، كمتر از ۱۰ درصد است. چنانچه نسبت توانگري موسسه بيمه در سطح پنج باشد، بيمه مركزي مجاز است پروانه فعاليت موسسه بيمه  را در يك يا چند رشته بيمه اي تعليق يا ابطال نمايد.

همچنین در شناسایی بهترین بیمه عمر، بيمه مركزي در راستاي اجراي آيين نامه توانگري مالي، به عموم هموطنان و بيمه گذاران توصيه ميكند به سطح توانگري مالي شركتهاي بيمه كه توسط بيمه مركزي تائيد و اطلاع رساني شده به عنوان معيار اصلي انتخاب بيمهگر خود توجه كرده و در عين حال از توجه به سابقه فعاليت و گستره خدمات هر شركت بيمه و نحوه رسيدگي و پرداخت خسارت در شركت هاي بيمه غفلت نكنند.

 با توجه به این رتبه بندی و طی سالها فعالیت شرکت بیمه پاسارگاد ، این شرکت همواره دارای رتبه بندی یک (الف) بوده است که نشان دهنده قدرت مالی و توان بازپرداخت تعهدات آتی خواهد بود. در نتیجه می توان بیمه عمر پاسارگاد را بهترین بیمه عمر موجود در بازار دانست.

 

بهترین بیمه عمر

عامل دوم شناخت بهترین بیمه عمر: پوشش بیمه عمر ( جذابیت خدمات)

همواره در شناسایی بهترین بیمه عمر و در خرید بیمه عمر باید این نکته را مورد توجه قرار دهیم که خدماتی که دریافت می نماییم یک خدمات بیمه است. در قرار دادهای بیمه عمر دو پوشش اصلی و عمده وجود دارد که با پرداخت حق بیمه عمر آنها را دریافت می نماییم . یکی از این پوشش ها مربوط به سرمایه حیات بیمه عمر در انتهای مدت قرارداد و دیگری پوشش سرمایه فوت عادی بیمه عمر است . در کشور ما، ایران ، تمامی شرکتهای بیمه که اقدام به ارائه بیمه عمر به هموطنان عزیز نموده اند از نوعی از بیمه عمر استفاده می کنند که به نام " بیمه عمر مختلط " شناخته می شود. لازم به ذکر است که در بسیاری از کشور های پیشرفته بیمه عمر به صورت تخصصی تر ارائه می شوند لذا این دو پوشش به صورت جدا از یکدیگر ارائه می گردند.

بنابراین بهترین بیمه عمر را از روی دو پوشش اصلی نمی توان به درستی شناسایی و مورد قضاوت قرار داد. هرچند همین دو پوشش در بطن خود در شرکت های بیمه دارای تفاوت هستند که در نهایت در میزان سرمایه ها تاثیرگذار هستند. مثلا نرخ پایین تر جهت پوشش فوت موجب می شود با ثابت ماندن میزان سرمایه فوت در بیمه عمر ، سرمایه حیات بیمه عمر افزایش بیشتری داشته باشد و یا آنکه بالاتر بودن سود مشارکت در منافع واقعی که در انتهای سال بیمه ای تخصیص داده شده است، موجب افزایش سرمایه حیات خواهد شد.

در بیمه عمر علاوه بر دو پوشش اصلی فوق الذکر سایر انواع پوشش های تکمیلی نیز ارائه می گردند که به طور خلاصه شامل بیماریهای خاص ، از کار افتادگی و حادثه است. در بین شرکت های بیمه مختلف ، سقف ریالی این پوشش ها با یکدیگر تفاوت دارد و در برخی شرکتهای بیمه این خدمات به صورت کاملی ارائه می گردد. از جمله عوامل موثر در مورد پوشش ها بر بیمه عمر این است که هر اندازه نرخ های در نظر گرفته شده برای پوشش های بیمه بالاتر باشد، با هر میزان سرمایه یکسان جهت آن پوشش ها ، شرکت بیمه مبلغ بالاتری را به عنوان حق بیمه از بیمه گذار دریافت می دارد و در نهایت سرمایه حیات بیمه عمر ( که قرار است در انتهای بیمه عمر پرداخت گردد) کاهش خواهد یافت.

بنابر این بهترین بیمه عمر بیمه نامه ای است که تعداد و ارقام سرمایه ای بالاتر را در کنار نرخ های پایین تر جهت ارائه آن سرمایه ها پیشنهاد دهد. در همین راستا شرکت بیمه پاسارگاد در کنار روند منظم سوداوری برای بیمه عمر ، نرخ های پایین را برای ارائه پوشش ها در نظر گرفته است که تنها از طریق مقایسه توسط کارشناسان ما برای شما قابل لمس خواهد بود.

 

بهترین بیمه عمر

عامل سوم شناخت بهترین بیمه عمر: قدمت شرکت بیمه – خصوصی و دولتی

تمامی شرکت های بیمه فعال در صنعت بیمه کشور ما، زیر نظر نهاد نظارتی به نام بیمه مرکزی ج.ا.ا. هستند. به لحاظ قدمت فعالیت این شرکتها بسیار متفاوت هستند. هم اکنون تنها یک شرکت بیمه بازرگانی و دولتی فعال وجود دارد. از لحاظ قدمت و تاریخ تاسیس این شرکت از سایر شرکت های بیمه فعال دارای برتری است. اما بيمه مركزي در راستاي اجراي آيين نامه توانگري مالي، به عموم هموطنان و بيمه گذاران توصيه ميكند به سطح توانگري مالي شركتهاي بيمه كه توسط بيمه مركزي تائيد و اطلاع رساني شده به عنوان معيار اصلي انتخاب بيمهگر خود توجه كرده و در عين حال از توجه به سابقه فعاليت و گستره خدمات هر شركت بيمه و نحوه رسيدگي و پرداخت خسارت در شركت هاي بيمه غفلت نكنند.

از لحاظ منطقی الزاما قدمت بیشتر داشتن به معنای کارآمدتر و بهتر بودن نخواهد بود اما در هر حال گاهی داشتن ریشه های مستحکم مالی و تجاری می تواند پشتوانه مناسبی تلقی گردد. در عین حال شرکت بیمه پاسارگاد با سابقه فعالیت کاملا درخشان از سال 1386 تا کنون از این حیث دارای کارنامه ای مناسب است. ضمن آنکه بیمه عمر و تامین آتیه به عنوان اصلی ترین خدمت بیمه پاسارگاد شناخته می شود و بهترین بیمه عمر محسوب می شود.

 

بهترین بیمه عمر

عامل چهارم شناخت بهترین بیمه عمر: سرمایه شرکت بیمه

یکی از عوامل انتخاب یک بیمه عمر به عنوان بهترین بیمه عمر میزان سرمایه شرکت است. شرکتها و سازمانهای مختلف در شروع کار خود نیاز به سرمایه اولیه دارند. اما خصوصیت منحصر به فرد صنعت بیمه آن است که محصولاتش براساس قول و وعده هستند. بر خلاف محصولات فیزیکی یا سایر خدمات، مشتریان شرکت‌های بیمه بابت این وعده که غرامت آنها در برابر وقایع نامطلوب احتمالی آینده پرداخت خواهد شد حق‌بیمه پرداخت می‌کنند. به منظور اطمینان از این موضوع که شرکت‌ها می‌توانند به این وعده‌ها جامه عمل بپوشانند، مشتریان و نهادهای ناظر از بیمه‌گران میخواهند تا نشان دهند که منابع مالی کافی دراختیار دارند و مبالغی را به عنوان حداقل سرمایه جهت تاسیس و فعالیت تعیین می‌کنند.

براساس مصوبه هیأت وزیران در تاریخ 1؍5؍1391 سرمایه مورد نیاز برای تأسیس مؤسسه بیمه مستقیم مختلط مبلغ  2500 میلیارد ریال تعیین شده است. همچنین در هر یک از گروه رشته‌های بیمه‌ای  مبالغ تعیین شده است. علاوه ‌برآن حداقل سرمایه شرکت‌های بیمه اتکایی 4000 میلیارد ریال است. البته شرکت‌هایی که در کنار سایر رشته‌ها، بیمه اتکایی هم انجام می‌دهند در عمل همین میزان سرمایه برای آنها در نظر گرفته شده است. براساس ماده (36) قانون بیمه مرکزی 50 % سرمایه شرکتهای بیمه در حال تاسیس می‌باید نقدا پرداخت شود. از طرفی دیگر مطابق آیین‌نامه شماره 40، ماده ۲، تشكيل مؤسسه بيمه صرفاً به صورت شركت سهامي عام ايراني و یا تعاونی سهامی عام ایرانی كه سهام آن با نام بوده و با رعايت قانون تاسيس و طبق قانون تجارت به ثبت رسيده باشد امكان‌پذير است.

قوانین بیمه‌ای در مورد 50% مابقی سرمایه شرکت‌های بیمه در حال تاسیس مسکوت است بنابراین در این مورد نیز به به قانون تجارت رجوع می‌شود:

در باب سوم فصل اول مبحث اول بخش1 ماده 6 قانون تجارت، تعریف و تشکیل شرکت سهامی، براي تاسيس شركت‌هاي سهامي عام، موسسين بايد اقلا بيست درصد سرمايه شركت را خود تعهد كنند و لااقل 35% مبلغ تعهدشده را پرداخت کنند. همچنین مطابق ماده 8 همین بخش مدتی که بقیه مبلغ اسمی ظرف آن باید مطالبه شود نباید از پنج سال تجاوز کند.

براساس بند 28 ماده 1 قانون بازار اوراق بهادار، پذيره نويسي عبارت است از فرآيند خريد اوراق از ناشر و يا نماينده قانوني آن و تعهد پرداخت وجه كامل آن طبق قرارداد. جهت کسب اجازه پذیره نویسی شرکت در شرف تاسیس سهامی عام از مرجع ثبت شرکت‌ها، از جمله مدارک لازم، تعهد حداقل ۲۰% سرمایه تعیین‌شده توسط موسسین و گواهی بانکی مبنی‌بر واریز حداقل 35% سرمایه تعهد شده میباشد.

مبالغ تعیین‌شده در مصوبه فوق به گونهای است که در زمان تصویب آن هیچ کدام از موسسات بیمه دارای مجوز فعالیت، دارای چنین سرمایه‌ای نبودند. ازاین‌رو موسسات بيمه‌اي كه قبلا تاسيس شدهاند موظف شدند ظرف چهارسال حداقل سرمايه خود را با اين مصوبه منطبق نمايند مشروط به اينكه ميزان اين افزايش سرمايه در هر سال حداقل پانزده درصد و براساس برنامه زمانبندي مورد تاييد شوراي عالي بيمه مصوب 18؍9؍ 1391 هیأت وزیران باشد .

بنابراین یکی از عوامل انتخاب بهترین بیمه عمر که در فعالیت هر شرکت بیمه موثر است، میزان سرمایه آن شرکت بیمه است. شرکت های بیمه بزرگتر که دارای سرمایه بیشتری هستند از پشتوانه مالی بالاتری جهت بازپرداخت تعهدات خود برخوردار هستند. صد البته که میزان کل سرمایه شرکت نمی تواند نشان دهنده مطلوبیت درونی شرکت باشد و نحوه استفاده از این سرمایه نیز بسیار مهم است. اما وقتی شرکت بیمه دارای سرمایه بزرگتری باشد و نیز سطح توانگری بالایی نیز داشته باشد، به روشنی می توانیم دریابیم که این شرکت بیمه می تواند تعداد زیادی بیمه عمر را صادر کرده  و در آینده پاسخگوی آنها باشد. در ضمن شرکت بیمه با داشتن سرمایه بالا می تواند در بازار بیمه های اتکایی حضور پر رنگی داشته باشد و این امر خود موجب افزایش ضریب امنیت و پایداری شرکت بیمه خواهد بود.

 

بهترین بیمه عمر

 

عامل پنجم شناخت بهترین بیمه عمر: تعداد شعب و نمایندگان

هنگامی که می خواهیم بهترین بیمه عمر موجود را خریداری کنیم ، به دنبال آن هستیم تا در آینده دور و نزدیک از آسایش و رفاه حاصل از آن برای خود و عزیزان خود بهره مند شویم. به همین دلیل بسیار مهم است که شرکت بیمه ای که انتخاب می نماییم بتواند در هرکجای کشور که باشیم به ما خدمات لازم را ارائه دهد. چه در زمینه بیمه عمر و چه سایر انواع بیمه نامه ها ، شرکت بیمه نیازمند به داشتن شعب و نمایندگانی در سرتاسر کشور است. اما تفاوت شعب و نمایندگان در چیست؟

ساختار شرکت بیمه به این شکل است که در راس هرم، شرکت مادر قرار دارد که از طریق دفتر مرکزی و یا شعبه مرکز شناخته می شود. پس از آن شرکت بیمه در سایر شهرها اقدام به دایر کردن شعبه می نماید. سپس هر یک از این شعب تعدادی نماینده را تحت پوشش خود قرار می دهند. نمایندگان بازوی فروش و ارائه خدمات شرکت های بیمه هستند. نمایندگان شرکت بیمه دارای سطوح مختلف هستند که توضیح این مطلب در حوصله این متن نمی گنجد.

با توجه به توضیحات بالا کاملا مشخص است که هرچقدر تعداد شعب و نمایندگان یک شرکت بیشتر باشد توانمندی آن شرکت بیمه در ارائه خدمات به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت . آمار دقیقی برای هر لحظه از تعداد شعب و نمایندگان فعال شرکت های بیمه نزد بیمه مرکزی وجود دارد اما به لحاظ شناور بودن این آمار از ارائه آن خودداری می نماییم.

در حال حاضر شرکت بیمه پاسارگاد با در اختیار داشتن بیش از 75 شعبه و 3000 نمایندگی فعال در سراسر کشور دارای این قابلیت است تا در هر نقطه به شما هموطنان عزیز خدمت رسانی نماید.

 

بهترین بیمه عمر

عامل ششم شناخت بهترین بیمه عمر: سطح رضایت مشتریان (بیمه گذاران)

رضایت مشتریان همواره برای تمامی شرکت های ارائه کننده خدمات بسیار مهم است. شرکت بیمه پاسارگاد همواره با ارائه خدمات بیمه ای متفاوت سعی در جلب نظر بیمه گذاران داشته و در عین حال می کوشد تا با پرداخت خسارت به موقع و صحیح در کاهش مشکلات بیمه شدگان کوشا باشند.

بر اساس پژوهش صورت گرفته توسط پژوهشکده بیمه، در کل کشور و در بین تمامی شرکت های بیمه، در میان رشته های دارای حجم پرتفوی چشمگیر، بیمه درمان بیشترین میزان رضایت (معادل 4.1 در طیف لیکرت) را تامین کرده است. هم‌چنین، میانگین رضایت‌مندی در رشته بیمه شخص ثالث، (با سهم 40.3 درصدی از کل حق بیمه‌ تولیدی بازار) 3.88 می‌باشد. رتبه هشتم این رشته در کسب رضایت مشتریان، نشانگر آن است که با وجود اهمیت نسبی شخص ثالث در تولید حق بیمه صنعت بیمه، به دلیل اجباری بودن آن، موسسات بیمه نتوانسته‌اند در این رشته به اندازه سایر رشته ها رضایت مشتریان را جلب نمایند.

با مقایسه‌ وضعیت رتبه بندی شرکت‌های بیمه بر اساس رضایت بیمه‌گذاران از خدمات ارایه شده‌ آن‌ها، مشخص شده که به طور کلی رضایت از شرکت‌های بیمه افزایش یافته است و میانگین آن از 3.61 به 3.86 رسیده است که می‌تواند ناشی از اهمیت دادن بیشتر شرکت‌های بیمه به نیاز بیمه‌گذاران و تلاش در جلب رضایت آنها و همچنین تکمیل اطلاعات و تعدیل انتظارات بیمه‌گذاران از شرکت‌های بیمه باشد.

با توجه به توضیحات فوق، و اضافه نمودن این مطلب که شرکت بیمه پاسارگاد همواره در خصوص ارائه بهترین بیمه عمر دیدگاهی ویژه داشته و ارائه این محصول را جزء افتخارات خود می داند، می توان دریافت که در انتخاب بیمه عمر و تامین آتیه جای هیچ شکی باقی نمی ماند.

 

بهترین بیمه عمر

عامل هفتم شناخت بهترین بیمه عمر :تنوع خدمات

خدمات در شرکت های بیمه چیزی جز بیمه نامه و نحوه ای که آنها آن ارائه می دهند نیست. شرکت های بیمه مانند بانک ها و سایر نهاد های خدمات مالی ، کالایی را تولید نمی کنند و بنابراین محصول آنها که همان خدمات آنها است به طور کاملا غیر قابل لمس خواهد بود. یکی از مواردی که موجب می شود شرکت بیمه دارای برتری باشد و بهترین بیمه عمر را ارائه نماید این است که بتواند در سبد خدمات خود تمامی نیاز های یک بیمه گذار را برطرف نماید.

بطور اساسی سه نوع کلی بیمه نامه شامل بیمه های اشخاص ، اموال و مسئولیت مدنی است .  بهترین شرکت بیمه ، شرکتی است که بتواند در هر نوع بیمه نامه فوق دارای خدمات مناسبی باشد. در خصوص بیمه عمر که زیر شاخه بیمه های اشخاص است ، بهترین بیمه عمر می تواند بیمه عمری باشد که دارای تنوع پوشش های بیمه ای بوده و امکانات مختلف را در اختیار بیمه گذاران قرار دهد که در این خصوص در بخش پوشش های بیمه عمر توضیحات کاملی ارائه شد.

در این مورد شرکت بیمه پاسارگاد با در اختیار داشتن کارشناسان فنی مناسب در تمامی زمینه های بیان شده دارای بهترین و کاملترین انواع بیمه نامه ها است و بیش از 35 نوع بیمه نامه متفاوت را صادر و پشتیبانی می نماید.  این امر تا آنجا پیش رفته است که بیمه نامه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد کاملترین بیمه عمر موجود در کشور شناخته می شود که در حال حاضر بیش از 2 میلیون نفر بیمه گذار را در سطح کشور پوشش داده است و شما نیز می توانید هرچه زودتر به جمع کثیر افراد بیمه گذار بپیوندید.

 

بهترین بیمه عمر

عامل هشتم شناخت بهترین بیمه عمر : واحد های پرداخت خسارت

اصولا افراد به این علت به سراغ شرکت های بیمه و بهترین بیمه عمر می روند که در صورت بروز یک اتفاق ناگوار بتوانند تبعات ناشی از آن رخداد را تا جای ممکن کاهش دهند یکی از دغدغه های همیشگی بیمه گذاران این است که بتوانند در کمترین زمان ممکن ، بهترین خدمات دریافت خسارت را از شرکت بیمه دریافت دارند.  در این مسیر شرکت های بیمه فعالیت های مختلفی را در پیش گرفته اند که از ثبت دیجیتالی و آنلاین خسارت گرفته تا پرداخت خسارت در مکان مشتری را شامل می شود.

یکی از عواملی که بر امر خدمت رسانی شرکت بیمه تاثیر ویژه ای دارد، در اختیار داشتن تعداد شعب توانا در ارائه خدمات پرداخت خسارت است. در این مورد در بخش تعداد شعب و نمایندگان سخن گفتیم . همچنین داشتن سیستم پرداخت خسارت سیار بیمه های ثالث یکی از خدمات مهم شرکت های بیمه است.

همانطور که در بخش تعداد شعب و نمایندگان بیان کردیم شرکت بیمه پاسارگاد با در اختیار داشتن بیش از 75 شعبه فعال در سراسر کشور ، همچنین واحد های خسارت سیار و..... در این زمینه بطور مداوم در حال ارائه بالاترین سطح خدمات بوده است.

 

بهترین بیمه عمر

عامل نهم شناخت بهترین بیمه عمر: امکانات خدمات آنلاین

در دنیای پر سرعت امروز که پر از تغییرات است و یکی از ویژگی های اصلی آن اهمیت یافتن هرچه بیشتر زمان است ، استفاده از خدمات آنلاین می تواند موجب بهبود زندگی ما شود. همچنین با استفاده خدمات آنلاین و مبتنی بر دیجیتال می توان در حفظ سرمایه های طبیعی کوشید. در این مسیر شرکت بیمه می تواند با فراهم ساختن شرایط مناسب جهت صدور ، درخواست تغییرات و دریافت خسارت و .... گام های بلندی بردارد.

در بحث بهترین بیمه عمر اکنون با تمام تسهیلاتی که وب سایت حال حاضر در اختیار شما قرار داده است می توانید تمامی مراحل پیشنهاد و تکمیل پرسشنامه تاصدور بیمه نامه را به طور کاملا اینترنتی انجام دهید و از خریداری بیمه عمر لذت ببرید. 

 

لینکهای مفید بیمه عمر

درباره ما

وب سایت تخصصی در مورد بیمه عمر و انواع دیگر خدمات شرکت بیمه پاسارگاد

بیمه عمر پاسارگاد در اینستاگرام

بالا